Unibail-Rodamco-Westfield aandelen

Unibail-Rodamco-Westfield LogoUnibail-Rodamco-Westfield is één van de grootste beursgenoteerde vastgoedbeleggers wereldwijd. Het vastgoedconcern bezit verschillende soorten vastgoed. Zo bezit het o.a. kantoren, winkelcentra, tentoonstelling- en conventiecentra. Unibail-Rodamco ontstond in 2007 en is dus pas 11 jaar oud. De oprichting vond plaats na een overname van de aandelen van het Nederlandse Rodamco-Europe door het Franse Unibail. Ontdek meer over hetgeen Unibail-Rodamco-Westfield precies aanbiedt.

 

Beursgenoteerd vastgoedbedrijf

Sinds 1972 staat het Unibail-Rodamco aandeel genoteerd aan Euronext Parijs. Het maakt o.a. onderdeel uit van de CAC 40. Met de overname van Rodamco-Europe werd de tweede beursnotering aan Euronext Amsterdam ook een feit. Het is opgenomen in de AEX-index. Het Nederlandse kantoor van Unibail-Rodamco bevindt zich in het WTC op Schiphol. Op dit moment is Unibail-Rodamco de beste wereldwijde ontwikkelaar en operator van vlaggenschip winkelbestemmingen. Dat zegt natuurlijk wel wat over dit bedrijf. Ontdek hieronder meer over hetgeen Unibail-Rodamco aanbiedt. 

Unibail-Rodamco-Westfield winkelcentrum

 

Eersteklas winkelcentra

Het vastgoedbedrijf is gespecialiseerd in zowel het bezitten, beheren als het ontwikkelen van eersteklas winkelcentra in de belangrijkste hoofdsteden van Europa en de Verenigde Staten. Alsmede de luchthavenwinkelfaciliteiten in de VS. En tot slot prestigieuze kantoren en grote congreslocaties in regio Parijs. In totaal is het vastgoedbedrijf al in 13 landen actief. En er worden in totaal 102 winkelcentra bezit op 2 continenten. Jaarlijks worden er ongeveer 1,2 miljard bezoekers getrokken. Het mag wel duidelijk zijn dat we het zonder twijfel over een echte vastgoedgigant hebben!

 

Vernieuwende ervaring

De klanten van Unibail-Rodamco krijgen de beste ervaring door uitstekende services, een gedurfde digitale marketing, unieke ontwerpen, onderscheidende premium retailers en inspirerende evenementen. De winkelcentra van Unibail-Rodamco zijn plaatsen waar de bezoekers kunnen genieten van een constant vernieuwende ervaring. Mede door een uitzonderlijk diner- en entertainmentaanbod is een bezoek aan een van de centra een gedenkwaardig moment.

 

Sterke en boeiende relaties

Op het gebied van marketing wil het internationale vastgoedbedrijf sterke en boeiende relaties met doelgebruikers creëren. En daar lijkt het bedrijf al enkele jaren goed in te slagen. Er wordt hierbij gebruik gemaakt van alle belangrijke digitale kanalen. Zo is er een op maat gemaakte mobiele app. Maar er wordt bijvoorbeeld ook merkzichtbaarheid geboden op het digitale advertentienetwerk van Unibail-Rodamco. Verder wordt er veel gewerkt met digitale schermen en banners. Erg handig hoe het bedrijf ook hierop inspeelt!

 

Evenementen en entertainment

Naast sterke marketing organiseert het concern live evenementen en entertainment waarbij mensen worden samengebracht. Want het bedrijf weet maar al te goed om dat voor elkaar te krijgen. De evenementen zijn verankerd rondom een vijftal strategische pijlers. Het gaat om de segmenten mode & schoonheid, eten & drinken, familie, kerstmis en vrije tijd. Het mag duidelijk zijn dat er in deze segmenten flink wat geld omgaat. Kijk voor een impressie op de website van Unibail-Rodamco.

Brand Ventures team

Het zogeheten Brand Ventures team biedt unieke waarde proposities door het creëren van ervaringen en uitgebreide pakketten. Merken kunnen daarmee een volledig visueel landschap met stijl bezetten. Zo is er o.a. de mogelijkheid voor een pop-up winkel. Deze kan zaken laten groeien op manieren die voorheen niet haalbaar waren via traditionele detailhandel. De kiosk geeft bedrijfsmerken volledige zichtbaarheid. En met het winkelwagen format krijgen nieuwe verkopers de mogelijkheid om hun bedrijf snel een eenvoudig te vestigen.

 

Beste winkelaanbod

De winkelbestemmingen van Unibail-Rodamco trekken het beste winkelaanbod voor de klanten. Het loopt uiteen van niche operators over nieuwe categorieën tot de eerste fysieke winkels voor online retailers. Het bedrijf streeft ernaar om een opwindende retailmix in de voorhoede van de sector te presenteren. Meer informatie vinden? Kijk in dat geval zeker even op de website van Unibail-Rodamco.  

 

The Dining Experience

Met The Dining Experience worden klanten de beste en meest innovatieve voedingsconcepten aangeboden in een spectaculaire omgeving. En dat met een uniek evenementenprogramma. Het plaatst restaurants, gezelligheid en ontspanning centraal in de winkelbeleving. Met een mix van de beste lokale en internationale restaurateurs, een uitzonderlijk ontwerp en een speciaal evenementen- en marketingprogramma, is de Dining Experience een bestemming op zich. 

 

Designer Gallery

De Designer Gallery is een eigentijdse ruimte die geïnspireerd is door tijdschriften en concept stores. Klanten worden meegenomen op een reis door kunst en mode. De Designer Gallery streeft ernaar de geest van conceptwinkels en modetijdschriften naar de winkelcentra van Unibail-Rodamco in Europa te brengen. Surf zeker eens naar de website van Unibail-Rodamco om er meer over te zien en te lezen.  

 

Fresh

Fresh is geïnspireerd door de beste markten in de binnenstad. Eigenlijk is Fresh een lokale voedselmarkt met een oppervlakte van meer dan 1.500 m2. Er is een combinatie van de beste high-street foodconcepten met levendige gastronomische activiteiten. Het doel is om een buitengewone eetzaal te creëren voor de meest veeleisende fijnproevers die een hoogwaardig en gevarieerd voedingsaanbod aanbieden.

 

Ontwikkelingen op vastgoedgebied

Een internationale onderneming zoals Unibail-Rodamco heeft natuurlijk veel te maken met de ontwikkelingen op vastgoedgebied. Dat zorgt er dan ook voor dat de aandelen van Unibail-Rodamco over het algemeen gekoppeld kunnen worden aan deze ontwikkelingen. Zo kunt u zelf al een goed beeld schetsen van de ontwikkelingen van de aandelen. En natuurlijk dus ook voor de toekomst. Inmiddels zijn de prijzen van vastgoed weer flink opgelopen. Het zijn veranderingen op de markt waar u als particuliere belegger op in kunt spelen. Hieronder vertellen we meer over beleggen in Unibail-Rodamco. 

 

Beleggen in Unibail-Rodamco

Het is bij de CFD-broker Plus500 mogelijk om aandelen te kopen van Unibail-Rodamco. Met het aanmaken van een persoonlijke account bij deze online broker kunt u eenvoudig handelen in Unibail-Rodamco aandelen. Voor de nog onervaren belegger is de levenslange demo account superhandig. Met een flink fictief vermogen kan er geoefend worden met online beleggen. Beleggen met echt geld kan al vanaf 100 euro. Denk alvorens u start aan een goede technische en fundamentele analyse voor Unibail-Rodamco.